  • Data: 2003-10-22 11:32:09
    Temat: Re: zatrzec powiazania
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna" <n...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:0590.00000016.3f9661a4@newsgate.onet.pl...
    > Leszku .W niedzielę można było określoć swój poziom IQ.
    > Zrobiłeś to ?
    > W jakiej kategorii?
    > Z jakim wynikiem?

    Jeśi Cie to aż tak ciekawi to powiem (a to czy uwierzysz to już Twój
    osobisty problem).
    Pomimo że 4 pytania nie wyświetliły się na stronie http://iq.onet.pl/ przed
    udzieleniem odpowiedzi uzyskałem 137 punkty w mojej kategorii wiekowej ( a
    mam 41 lat).
    W innych wczesniej robionych testach uzyskiwałem wyniki w granicach 140-144
    punkty a więc uważam że testy te są w miarę porównywalne.
    Co do tego czy punkty te mają rzeczywiste przełożenie na tzw. inteligencję
    to można by długo dyskutować.
    Pozdr
    Leszek