  • Data: 2022-11-17 11:58:45
    Temat: Re: zatrucie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Nov 2022 21:30:52 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jest coś takiego, jak zmiana sposobu użytkowania obiektu i właśnie
    > polega na przeliczeniu, czy w wyniku zorganizowania basenu sufit się nie
    > zapadnie.

    Czyli szkola to ma byc szkola i uzytkujemy typowo jak w szkole :-)

    Ale teraz w szkolach sa juz baseny.
    A jak to bedzie chcial sobie "ogrodowy" w klasie postawic ?

    > Jeszcze ma znaczenie kształt tego kanału, czy też ewentualne wspomaganie
    > wiatrakami. Znowu tabelki i kalkulator.

    No ale wychodzi mi, ze w kanale o przekroju 1mkw, powinny byc 2.8m/s.
    A tu chyba ani takich kanałów wentylacyjnych wielkich nie ma,
    a i wentylatory juz chyba musialby by byc.

    J.