  • Data: 2004-05-26 19:33:09
    Temat: Re: zaskarżenie komornika
    Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pewnie ze się pisze, sam pisałem. To jest gdzieś chyba w instrukcji
    sądowej, ale nie chce mi się sprawdzać. Na urzędowych kopertach jest nawet
    rubryka "rodzaj pisma". Coś tam kiedyś RPO się pienił, żeby nie pisać "akt
    oskarżenia" i "wyrok" w sprawach karnych i jakiś czas się nie pisało. Ale
    efekt był żaden, bo nie pisało się na kopercie tylko na zwrotce.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

    Język polski nie jest az tak ubogi...