  • Data: 2004-05-26 19:27:21
    Temat: Re: zaskarżenie komornika
    Od: Falkenstein <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 May 2004 21:09:42 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > Na pewno? Co o tym mówią przepisy? ;)

    pewnie ze się pisze, sam pisałem. To jest gdzieś chyba w instrukcji
    sądowej, ale nie chce mi się sprawdzać. Na urzędowych kopertach jest nawet
    rubryka "rodzaj pisma". Coś tam kiedyś RPO się pienił, żeby nie pisać "akt
    oskarżenia" i "wyrok" w sprawach karnych i jakiś czas się nie pisało. Ale
    efekt był żaden, bo nie pisało się na kopercie tylko na zwrotce.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant