    From: j...@g...pl (Kuba)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiłekpielęgnacyjny (czy co ?)
    Date: 28 Apr 2004 22:06:08 +0200

    "PawelJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    news:c6p1ns$9jn$1@news.onet.pl

    > A próbowales pytac w ZUS? To oni do tej pory wyplacali zasilki a urzedy
    > pracy robily to w imienu ZUS.... <cut>

    Przyznam szczerze, że nie pytałem. Nie chce, żeby wyglądało to (choć pewnie
    może ;) ) jak usprawiedliwianie lenistwa, ale pytałem już kilka osób, które
    w sposób mniej lub bardziej bezpośredni były związane z tym i podobnymi
    zagadnieniami. Te właśnie osoby dawały mi do zrozumienia, abym pytał w UP.
    Inne zaś, abym, tak, jak raczył zauważyć Mój Przedmówca dowiedział się w
    ZUS-ie. Dlatego też jak do tej pory nie byłem jeszcze w ZUSie. W sumie to
    wszystko jest dla mnie jasne. Największy problem polega na rzekomym
    obowiązku złożenia PIT-u, ponieważ do końca IV jest dokładnie 2 dni a w tak
    krótkim czasie wydaje mi się to wręcz nie możliwe. No, ale o to mogę mieć
    pretensje jedynie do siebie. Nie chciałbym być odebrany, jako człowiek,
    który najpierw d*** zawraca, a potem i tak inaczej robi, ale wydaje mi się,
    że mimo to spróbuję jutro zadzwonić pod podany numer. Niczym nie ryzykuję, a
    może (choć mało w to wierze) jednak czegoś się dowiem - spróbować napewno
    nie zaszkodzi, bo nic nie tracę.

    Serdeczne dzięki za pomoc

    --
    --= cOOba =--