    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiłek pogrzebowy a urząd skarbowy
    Date: Thu, 1 Nov 2007 00:00:08 +0000 (UTC)

    Dnia 31.10.2007 Janusz <j...@i...pl> napisał/a:
    > Jestem emerytką od 3 lat, 2 lata temu pochowałam mojego brata który miał 62
    > lata w sumie pracował 32 lata ,ale w chwili śmierci był bez pracy przez
    > 10lat. ja jako siostra otrzymałam od ZUSu zasiłek pogrzebowy coś koło
    > 4800zł, mam kilka rachunków ale nie na całą sumę. Problem w tym że
    > otrzymałam wezwanie z wojewódzkiego urzedu skarbowego ( mieszkam w mieście
    > powiatowym ) żeby się zgłosić z rachunkami za pogrzeb. O co w tym wszystkim
    > chodzi, chcą na mnie nałożyć karę, za co ? Przecierz ZUS legalnie po
    > sprawdzeniu wypłacił mi zasiłek.

    1. Nie ma "wojewódzkich urzędów skarbowych". Nie mogłaś dostać wezwania od
    takowego. Tzn są tego typu urzędy, ale nie zajmują się podatnikami będącymi
    osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej.
    2. nie wiadomo, o co w tym chodzi, ponieważ właściwie nie podałaś
    jakichkolwiek szczegółów.

    Podejrzewam, że zgłosił się tak naprawdę ZUS, tak?
    --
    Samotnik