    From: "PawelJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiłek pielęgnacyjny (czy co ?)
    Date: Wed, 28 Apr 2004 21:47:16 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    A próbowales pytac w ZUS? To oni do tej pory wyplacali zasilki a urzedy
    pracy robily to w imienu ZUS. Mysle ze tam dowiesz sie wiecej na ten temat.
    Bo jezeli chodzi o numer 0-800 to chyba masz racje, ze tam moga wiedziec
    malo. W zasilkach wlasnie jest niezla rewolucja. A ludzie którzy maja to
    robic od 1 maja wiedza w tym momencie chyba tyle co i ty. Bo juz w kilku
    gminach spotkalem na tym wlasnie stanowisku osobe z bezrobocia przyjeta do
    pracy pare dni temu. I co taki czlowiek moze wiedziec? Dostal dziennik ustaw
    (ksero) i niech czyta.
    Chociaz chyba dobrze kombinujesz, ze jak sobie przegapisz to nie bedziesz
    mial nawet tego co daja ci teraz.
    Wiem tylko ze masz czas na zlozenie wniosku do konca maja. Prawdopodobnie
    bedziesz musial miec zaswiadczenie o dochodach (w twoim przypadku zerowych)
    z urzedu skarbowego. A dochody zerowe urzad skarbowy wystawi ci wtedy jezeli
    zlozysz roczne rozliczenie zerowe. (przed chwila to czytalem w innym watku
    na innej grupie). A na zlozenie pita zerowego masz czas do konca kwietnia.
    Jezeli cos zle pisze to niech mnie ktos wyprostuje bo te wiadomosci pochodza
    tylko i wylacznie z 'ustnych przekazów'
    --
    PawelJ