    From: j...@g...pl (Kuba)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiłek pielęgnacyjny (czy co ?)
    Date: 28 Apr 2004 16:30:19 +0200

    "kesser" <k...@g...pl>

    > Witam
    > Zasilek pielegnacyjny nie musi byc wyplacany opiekunowi moze byc osobie
    > niepelnosprawnej, szczegolnie gdy np. wyprowadzi sie z domu rodzinnego, a
    > dotychczas zasilek przychodzil na prawnego opiekuna.

    Przede wszystkim dziekuje za okazana, jakze cenna pomoc.
    Co do samej odpowiedzi: Wszystko rozumiem, ale wobec tego, co stoi powyzej
    zaczynam sie zastanawiac, czy mieszkajac jeszcze z rodzicami a swiadczenie
    (które, jak napisalem - nie dalbym sie zabic, czy faktycznie jest zasilkiem
    pielegnacyjnym, ale z uwagi na to, ze, jak uprzednio zostalo napisane przeze
    mnie
    nie pracowalem nie jest tez chyba zasilkiem dla bezrobotnych) kazdorazowo
    odbieram osobiscie. Wszystkie te pytania po to, abym, kiedy przyjdzie mi
    'cos' zrobic w maju, kiedy, jak przytoczylem w poprzednich listach zmieniaja
    sie zasady - wiedzial co robic i z powodu nie wiedzy i braku reakcji w
    odpowiedniej chwili nie stracil prawa do pieniedzy.

    Stad tez moje pytanie (gdybym wiedzial kto, w przeciwienstwie do opisanego
    wczesniej Urzedu móglby mi udzielic rzetelnej i wyczerpujacej informacji
    zakonczylbym ów watek i nie zawracal glowy ;), a takie mam wrazenie).

    Serdecznie pozdrawiam

    --
    --= cOOba =--
    --= GG:974443 =--