    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiłek dla samotnie wychowujących?
    Date: Tue, 16 Aug 2005 21:40:39 +0200

    Tue, 16 Aug 2005 20:30:58 +0200, *O,Connor*
    <news:ddtbd3$20l$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Przez pięć lat mieszkaliśmy razem potem ona wyjechała a syn jest
    > całyczas zemną.
    > Tak, więc czasie, gdy ona pobierała zasiłek ja zajmowałem się dzieckiem.
    > Z pytaniem byłem w Urzędzie Miasta - Wydział Spraw Społecznych, bo on
    > wydał tą decyzje.
    > Może warto było by wystąpić do MOPSu, ale gdzieś słyszałem, że nie można
    > mieć więcej dochodu niż 500zł na osobę to się nie załapie.
    > Mam pytanie, jaki jest tryb wydawania takich decyzji, kto je właściwie
    > załatwia MOPS czy UM chyba, że urząd tylko firmuje?

    Ja bym tej sprawy nie puściła "płazem". Ta pani musi wszystko zwrócić
    (!)...z tym, że MOPS Ci nic nie pomoże (będą "trzęśli gaciami", bo nie
    zrobili wywiadu środowiskowego, nie wysłali pracownika do Twojego domu na
    wywiad). Napisz najpierw pismo w tej sprawie do Ministerstwa Pracy i
    Polityki Społecznej. To jest najwyższa jednostka. Dostaniesz odpowiedź i
    poradę co masz robic dalej, a może sami się tą sprawą zajmą.

    --
    Kaja