    From: "Joanna" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie - koszty sprawy?
    Date: Sun, 24 Dec 2006 23:30:48 +0100

    W przypadku mojej babci wlascicielem byl najprawdopodobniej skarb panstwa, a
    od kilku lat gmina Wroclaw.
    Babcia otrzymala dom wraz z niewielka dzialka jako mienie zabuzankie, jednak
    najprawdopodobniej caly obszar - czyli wraz z tym nieformalnie zajetym przez
    babcie-przed wojna stanowil calosc i wlasnosc wywlaszczonego posiadacza
    niemieckiego.

    Prosze o podanie jakie sa koszty sprawy o nabycie poprzez zasiedzenie.
    Gdzies ktos mi wspominal ze to wydatek rzedu 2 tys zl. Czy to mozliwe?
    Dziekuje.