    From: "Zbig.T" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie - koszty sprawy?
    Date: Sun, 24 Dec 2006 11:22:05 +0100

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:emkcai$2fj$1@opal.futuro.pl...
    > Witam,
    > urząd miasta chce odebrać mojej babci działkę, użytkowana
    > nieformalnie od
    > 1946 r.
    > Czy babcia ma szansę na nabycie tego gruntu z tytułu zasiedzenia?
    > Wcześniej
    > tzn do 1988 r. użytkowała tę ziemię moja prababcia, zaś moja babcia
    > była
    > jedynym spadkobiercą i dalej korzystała z tej działki.
    > Jakie są koszty rozpoczęcia takiej sprawy.
    > Moja babcia miała mienie zabużańskie, dopiero niedawno otrzymałą
    > prawo
> [...]

    Jeżeli miałbym coś doradzić, to może spróbuj tutaj
    http://www.prawnik.wroc.pl/. Całkiem niedawno spotkałem się z sytuacją
    dotyczacą spadku w stosunkowo prostej sprawie. Dwaj adwokaci z Koszlina
    wyciągnęli od kobiety 5.000zł praktycznie nic nie poradziwszy. Ja
    załatwiłem sprawę udając się do biura prawnego w Gorzowie Wlkp.
    uzyskując kompleksowa poradę za 50zł (!), która rozwiązała problem.
    Kuriozalne było, że jeden ze wspomnianych koszlińskich adwokatów
    poradził kobiecie aby nie ujawniała części majątku podlegającego
    spadkowi, co oczywiście wyszło na jaw (na jak wyszło zatajenie a nie
    namowa adwokata). Zresztą kiedyś "puszczałem" na tej grupie wątek
    dotyczący "krwiopijczych" prakltyk adwokatów. Pzdr.