    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie - juz nie ma????
    Date: Mon, 13 Oct 2003 00:34:35 +0200

    On Sat, 11 Oct 2003, Maria Ossowska wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    >+
    >+ > wylosować ostatnią treść ujednoliconą
    >+ > sprawdzić co tam jeszcze za zmiany były (zdaje się że
    >+ > tylko "przyokazyjne", żadnych znaczących)
    >+
    >+ Przyokazyjnie?

    ...przyokazyjnie :)

    >+ A duża nowelizacja, która weszła w życie 25 września tego
    >+ roku??

    Jak dobrze wylosuje ;) - to ona jest w ostatnim wydaniu
    ujednoliconym. Konkretnie obejmuje ono zmiany z 2003 r razem
    z DU 64 poz.592 i DU 124 poz. 1151 - ogłoszony 16.VII.
    Jest coś "nowszego" ? ;)
    Bo chyba sugerujesz zmiany z DU 49 poz. 408, "Ustawa z dnia 14 lutego
    2003 r. o zmianie ustawy - Kodeks cywilny oraz niektórych innych ustaw"
    - czyli w świetle ostatniego wydania ujednoliconego zabytek :)
    Trzeba przyznać że Kancelaria Sejmu "się wywiązuje".
    (...i że sam nowej treści "tak ogólnie" nie przeczytałem ;()
    A piszę o "losowaniu", bo po podaniu "kodeks cywilny" otwiera
    się lista (na dwie strony) aktów zależnych wte i wewte (bez
    nazw) - no i trzeba polosować która to wersja ujednolicona :)

    >+ A wiosenna?

    E, to wszystko "stare" ;), jest w "ujednoliconej".

    >+ Oczywiście nie tyczyły kwestii zasiedzenia...

    ...swoją drogą :)

    >+ Pozdrawiam,

    wzajem ! - Gotfryd (idący spać po posprawdzaniu numerków DU :))