    From: "Joanna" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie a dziedziczenie i in. pomocy!
    Date: Fri, 7 Mar 2008 14:15:32 +0100

    Witam,
    bardzo dziękuję za odpowiedz dotyczącą zasiedzenia.
    Czy przepis z 1990 r. znoszący brak możliwości zasiedzenia mienia
    państwowego daje szanse doliczenia poprzednich lat, tzn. w przypadku mojej
    babci zasiedzenie biegnie od 1946 r, ale sędzia naliczył od 1990. Wcześniej
    na tej działce "władała" moja prababcia. Widziałam przepis mówiący, ze można
    łączyć zasiedzenie,w przypadku,gdy suma lat wynosi co najmniej 30. W tym
    przypadku by tak było.
    Mamy pełno wątpliwości i małą wiedzę.
    Babcia chce wnieść apelację.
    Czy mamy szansę na wygraną?