    From: "Kalik" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasądzenie kosztów procesu wg. norm przypisanych
    Date: Mon, 8 Mar 2004 19:56:34 +0100

    > podpisałem i zaniosłem
    > Z natury jestem podejrzliwy - nabyta cecha
    > najpierw byłem świadkiem,
    > potem donoszono do prokuratury na mnie dwa razy ze popełniłem przestepstwo
    > prokuratura dwa razy umorzyła postepowanie, na jego zażalenia sad oba
    > postanowienia prokuratury podtrzymał
    > a on na podstawie tych postanowień złożył pozew do innego sadu o
    odszkodowanie
    > sąd zasądził mi kwotę do zapłaty
    > ja złożyłem sprzeciw
    >
    > i teraz tak: tyle nerwów, bo nie znam sie na przepisach sadowych, koszty -
> [...]
    To na ostatniej rozprawie musisz koniecznie złożyć spis kosztów obejmujący
    koszty dojazdów (wysokość kosztów dojazdu środkami komunikacji publicznej
    chyba że udowodnisz, ze nie mogłeś dojechać na czas środkami kom. masowej,
    wówczas kilometrówkę), bo sąd nie zasądzi ci kosztów przejazdów przy użyciu
    formułki wg norm przepisanych.