  • Data: 2004-03-08 18:47:20
    Temat: Re: zasądzenie kosztów procesu wg. norm przypisanych
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > jak
    > >

    > Oj coś ty taki podejrzliwy. Adwokat napisał wszytko ok. Podpisuj bo termin
    > 14 dni minie!

    podpisałem i zaniosłem
    Z natury jestem podejrzliwy - nabyta cecha
    najpierw byłem świadkiem,
    potem donoszono do prokuratury na mnie dwa razy ze popełniłem przestepstwo
    prokuratura dwa razy umorzyła postepowanie, na jego zażalenia sad oba
    postanowienia prokuratury podtrzymał
    a on na podstawie tych postanowień złożył pozew do innego sadu o odszkodowanie
    sąd zasądził mi kwotę do zapłaty
    ja złożyłem sprzeciw

    i teraz tak: tyle nerwów, bo nie znam sie na przepisach sadowych, koszty -
    jazda na rozprawy ponad 100 km, koszt sporzadzenia sprzeciwu (140zł) i teraz
    chciałbym wiedzieć co ja z tego odzyskam, ile to wyniesie wg. wspomnianych
    norm przypisanych?

    w kazdym razie dzieki za odpowiedzi