eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
    From: "BETON" <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej
    nieprzydatności
    Date: Sun, 1 Jan 2012 21:04:51 +0100

    Jak kiedyś widziałem ten dokument też reagowałem, bo człowiek zdaje sobie
    kolejny raz jak nic nie moze.
    Czy ci sie to podoba czy podoba sie nie, to i tak bedziesz działać wg tych
    zaplanowaych mechanizmów...
    Zeby sie temu sprzeciwić mozesz sie najwyżej zająć wypasem owiec ozdobnych poza
    cywilizacją.Ale wiesz ze tego nie zrobisz bo musiałbyś sie wyzbyć luxusów.
    nie zdajesz sobie sprawy ze moze własnie stac cie na komputer na którym pisałeś
    tego mejla dlatego ze jest taki ruch w interesie.
    Moze to jest polityka destrukcyjna, ale na niektórych najwazniejsze jest tu i
    teraz... a dalej bedą sie inni martiwć..