    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: zarekwirowali obraz
    Date: Thu, 22 Jul 2021 03:20:13 GMT

    On 2021-07-20, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Kiedyś byłem w Indonezji, kraju zasadniczo muzułmańskim, na wulkanach. Tam
    > na w góry nie można iść samemu, tylko trzeba korzystać z agencji, które
    > zapewniają przewodników, kucharza i tragarzy.

    Jesteś pewien, że nikt was nie wkręcił? Wiesz jak to jest jak wychodzisz z
    lotniska czy innego dworca pkp i bardzo chcą Ci wszyscy pomóc a nawet mają
    wyglądające groźnie mundury, a potem się dowiadujesz, że nie ma problemu, abyś
    sam sobie bagaż potachał.
    Ale może te Twoje wulkany to jakieś grożne były bo ZCW ani na wulkan na Bali,
    ani na pobliskim Lomboku, nie trzeba najmować kogokolwiek.

    --
    Marcin