  • 1. Data: 2007-09-22 12:05:30
    Temat: zaprzysiężenie świadka
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Jakie przepisy regulują sprawę zaprzysiężenia świadka przed składaniem
    zeznań, podczas rozprawy przed Sądem Grodzkim, z powództwa oskarżyciela
    publicznego?

  • 2. Data: 2007-09-22 12:31:24
    Temat: Re: zaprzysiężenie świadka
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie przepisy regulują sprawę zaprzysiężenia świadka przed składaniem
    > zeznań, podczas rozprawy przed Sądem Grodzkim, z powództwa oskarżyciela
    > publicznego?

    Na razie znalazłem art. 187-189 k.p.k., Czy mają one też zastosowanie,
    do postępowań o wykroczenia przed Sądami Grodzkimi, czy też wtedy w grę
    wchodzą inne uregulowania?

  • 3. Data: 2007-09-22 12:36:06
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Na razie znalazłem art. 187-189 k.p.k., Czy mają one też
    > zastosowanie, do postępowań o wykroczenia przed Sądami Grodzkimi, czy
    > też wtedy w grę wchodzą inne uregulowania?

    mają

    KG