  • Data: 2004-09-28 10:47:52
    Temat: Re: zapłata za wycieczkę - bonami
    Od: "Bodkowswki" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmm nic konkretnego mi nei przychodzi, ale jak by nie patrzec to jest tu
    > umowa kupna sprzedazy (a to akurat mam w pamieci :P ) i oni jako
    sprzedajacy
    > sa zobowiazani sprzedac towar/usluge a ty jako kupujacy przyjac i
    zaplacic.
    > Skoro masz potwierdzenie zaplaty to nie widze problemu :) w koncu
    zaplaciles
    > :)
    > Skad wiadomo ze ktos sobie bonow nie wezmie i teraz nie probuje wyludzic
    od
> [...]

    Byłem w biurze. Musiałem donieść nowy paszport.
    Pani, która przyjmowala bony, stwierdziła, że musze
    - dopłacić 1 000 zł, a ona wyda nowe duplikaty bonów
    - dopłacić 1 800 zł, wtedy bony mi uzna, ale potraktuje to jako oferte
    katalogowaa - już nie promocyjną
    - ewentulanie zadzwoni do centrali Triady i spyta ile % wartości tych bonów
    mozna uznac do imprezy promocyjnej
    ( np. jeśli 20 %, to miałbym doplacic 800 zl )

    W innym przypadku musi anulować imprezę, bo ona nie będzie dopłacać za
    imprezę.
    Wylot jest 17 pazdziernika!
    A jak tlumaczy - nie zauważyła nadruku na tych bonach - podczas
    przyjmowania.

    I co Wy na to ?