    From: Liwiusz <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zapłata za fakturę w kasie
    Date: Wed, 26 Sep 2007 15:08:38 +0200

    Tomek pisze:
    > Właśnie tak twierdzi, twierdzi również, że nie płaciłem za wynajem,
    > zapłacone jest gotówką i albo nie pamięta, że mi to kwitował, albo liczy na
    > to że zgubiłem te pokwitowania.
    > Czy sąd uwierzy mi, że zapłaciłem i zgubiłem pokwitowanie, jeżeli posiadam
    > większą cześć tych rachunków, czy też może będe musiał jeszcze raz zapłacić
    > za te rachunki, których nie mam pokwitowanych?

    A nie zdarzyło się tak kiedyś, że zapłaciłeś za rachunek w kasie, ale
    kartą płatniczą? Będzie to dowód, że jednak Ty zapłaciłeś rachunek i tym
    samym uwiarygodnisz swoje zeznania.

    Odnośnie pytania: czy sąd uwierzy. To zależy od sądu. Aczkolwiek nie
    rokowałbym dużych nadziei - brak pokwitowania to brak zapłaty i
    twierdzenie, że się zgubiło w niczym nie przypomina dowodu na zapłatę...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz