  • Data: 2007-09-27 20:48:25
    Temat: Re: zapłata za fakturę w kasie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fdgvs9$7g1$1@news.wp.pl...
    > Lepiej zapoznaj się z orzecznictwem.

    To je podaj. Powątpiewam, czy istnieje, bo musiały by pozostawać w
    sprzeczności z zacytowanym przeze mnie przepisem. Są mi znane odmienne
    orzeczenia, ale te dotyczą przypadku gdy dłużnik reguluje należności na
    podstawie jakiś tam książeczek. Kasjer nie ma możliwości sprawdzenia, czy
    uregulowano poprzednie należności w tym wypadku. U nas pytający wyraźnie
    napisał, że wierzyciel pokwitował mu odbiór należności. jeśli mu
    pokwitował, to tym samym skwitował go do tyłu jednocześnie i wystarczy
    ostatnie pokwitowanie.