eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozapisy niezgodne z prawem w regulaminie POLKOMTEL S.A. (PLUS GSM) › Re: zapisy niezgodne z prawem w regulaminie POLKOMTEL S.A. (PLUS GSM)
    From: Kudłaty <k...@b...adresu.email>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zapisy niezgodne z prawem w regulaminie POLKOMTEL S.A. (PLUS GSM)
    Date: Fri, 12 May 2006 09:32:02 +0200

    maximus wrote:

    > Na szczęscie nie jestem ich klientem

    No to po prostu nie jęcz :)

    > Chyba nie masz pojęcia co piszesz.
    > "18. Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie
    > sygnały satelitarnego bez względu na przyczynę zaistnienia tych
    > przerw..."
    > Mnie bardziej interesuje przypadek kiedy masz wszystko w porzadku
    > zinstalacją a oni i tak nie odpowiadają ze nie masz internetu ;) hehehe

    Nikt nie odpowiada. Większość umów masz napisane, że nie odpowiada się za
    brak internetu, utracone korzyści i.t.d. Bo niby jak, jeżeli oni zapewniają
    łączność od siebie do określonego punktu a po drodze są i tak inni
    operatorzy.
    Jednocześnie zwykle daje się rabaty za brak internetu.

    Jak to mówią - na pochyłem drzewo i Salomon nie naleje.

    > Piszesz rzeczy oczywiste.
    > A chodzi o to że oni nie gwarantują ci niczego do nikąd.

    No dokładnie tak chciałem powiedzieć - uprzedzają. Na zasadzie działa to
    płacisz - nie działa to nie płacisz.
    Jak sobie wyobrażasz coś innego? Zawsze jeżeli chcesz mieć dostęp do
    internetu możesz kupić kilka łącz od różnych operatorów prowadzonych
    różnymi technologiami. Satelitarne, światłowodowe, radiowe i.t.d. :)
    Wtedy masz możliwości: zaćmienie satelity telekomunikacyjnego, efekt
    koparki, uszkodzenie anten u operatora :))

    Pozdrawiam,
    --
    Kudłaty