    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zamowienie mebli, dodatkowy koszt zlozenia jednej szafy
    Date: Sun, 18 Nov 2012 12:44:20 +0100

    news:50a823d3$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...

    > Moim zdaniem masz rację. Jesli nie kupiłeś mebli do samodzielnego
    > montarzu, to maja być w całości. No przecież jak zamawia sie samochód, to
    > przywiezienei kontenera z kompletem elementów nie wyczerpuje zobowiązania.
    > Skoro już odpisałeś, to trudno, ale ja bym im odpisał, ze szafa
    > rozmontowana ma dla Ciebie mniejsża o 200 zł wartość i jakby co, to mogą
    > sobie te zobowiazania skompensować we własnym zakresie.

    Dzięki, jeśli będzie trzeba to wykorzystam Twój tekst, bo jest bardzo
    zręczny :) a poza tym dobitnie pokazuje istotę problemu: zestaw do
    zmontowania szafy faktycznie *jest* w tym wypadku wart o 200 zł
    mniej, aniżeli szafa, którą zamówiłem.

    Ze strony sklepu, to po prostu dość żenująca próba wyciągnięcia
    od klienta dodatkowych 200 zł. Gdyby to było 20 zł, to bym pewnie
    machnął ręką, ale przesadzili i jestem zdeterminowany doprowadzić
    sprawę do końca. Napiszę, jaki był finał, nawet jeśli przegram w sądzie :)