  • Data: 2005-09-07 18:12:03
    Temat: Re: zamorduje sasiadke???
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Magdalena [Wed, 7 Sep 2005 07:21:10 +0200]:

    > Jak czytam takie rzeczy to sie zastanawiam czy z mojego
    > ogrodu nic czasem nie wystaje bo moze tez szykuja mi jakas
    > akcje a ja nie mam o niczym pojecia.

    Mojemu sasiadowi z ogrodu wystaje wisnia. Bardzo dobrze ze
    wystaje, uwielbiam wisnie :) A on z kolei lubi moje orzechy,
    ktore wystaja mu na ogros pare metrow dalej :)

    I za cholere nie zrozumiem, czemu dwa osobniki dorosle maja
    nie byc w stanie sie w takich, pardon, pierdolach, dogadac,
    az do ciagania sie po sadach...

    Kira