  • 1. Data: 2003-04-17 07:20:05
    Temat: zameldowanie na pobyt tymczasowy...
    Od: "Maciej Frączek" <c...@p...onet.pl>

    Witam
    Na tej grupie po raz pierwszy i mam nadzieje nie ostatni :)

    Mam pytanko w sprawie zameldowania tymczasowego:

    jakie prawa przysluguja osobie zameldowanej na pobyt tymczasowy, rozumiem ze
    z ustaniem terminu traci ono moc prawna, czy ta osoba posiada "pelnie praw"
    do lokalu?? (nie smiac sie <> wczoraj uslyszalem cos w wspolwlasnosci, nie
    chce mi sie wierzyc w to)

    czytalem ustawe o ewidencji ludnosci, niestety nic z niej nie wynika :)
    znaczy wynika wiele ale nie na moje pytania :)

    nie jestem prawnikiem, prosze o pomoc ew skierowanie w strone odpowiednich
    aktow prawnych

    Z góry dziękuję
    Maciej Frączek

  • 2. Data: 2003-04-17 08:00:36
    Temat: Re: zameldowanie na pobyt tymczasowy...
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Maciej Frączek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > znaczy wynika wiele ale nie na moje pytania :)
    >
    > nie jestem prawnikiem, prosze o pomoc ew skierowanie w strone odpowiednich

    zameldowanie jest potwierdzeniem zamieszkiwania pod danym adresem i na tym
    się to kończy.

  • 3. Data: 2003-04-17 08:03:37
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Maciej Frączek wrote:

> [...]
    > posiada "pelnie praw" do lokalu?? (nie smiac sie <> wczoraj uslyszalem
    > cos w wspolwlasnosci, nie chce mi sie wierzyc w to)

    Żadne zameldowanie ani na pobyt stały ani tymczasowy nie oznacza praw
    do lokalu.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 4. Data: 2003-04-17 08:13:48
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > do lokalu?? (nie smiac sie <> wczoraj uslyszalem cos w wspolwlasnosci, nie

    Zameldowanie oznacza tylko i wylacznie potwierdzenie pobytu. Nie daje
    zadnych praw majatkowych.

  • 5. Data: 2003-04-17 08:15:05
    Od: "Maciej Frączek" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zameldowanie jest potwierdzeniem zamieszkiwania pod danym adresem i na tym
    > się to kończy.

    dziekuje za odpowiedz,
    potwierdzilo sie co myslalem na ten temat :)

    (nie bede cytowal glupot jakich sie wczoraj nasluchalem na ten temat)

    --
    Maciej Frączek

  • 6. Data: 2003-04-17 18:06:32
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Zameldowanie oznacza tylko i wylacznie potwierdzenie pobytu. Nie daje
    > zadnych praw majatkowych.
    z tego co respekute US to jeżeli ktoś jest gdzieś dłużej jak 6 mies to może
    się rozliczać z lokalnym urzędem skarbowym

    Icek

  • 7. Data: 2003-04-18 07:21:05
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > z tego co respekute US to jeżeli ktoś jest gdzieś dłużej jak 6 mies to może
    > się rozliczać z lokalnym urzędem skarbowym

    Do tego nie jest porzebne zameldowanie ani stale ani tymczasowe. A skad
    to wiem ? Bo mieszkam w Krakowie 10 lat i nie mam tu do tej pory
    zameldowania ;)

  • 8. Data: 2003-04-18 08:14:24
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-

    > z tego co respekute US to jeżeli ktoś jest gdzieś dłużej jak 6 mies to
    może
    > się rozliczać z lokalnym urzędem skarbowym

    A ja myslalem, ze wystarczy jeden dzien w roku: 31 grudnia.

    Karol