    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zameldowanie
    Date: Mon, 28 Oct 2002 23:05:49 +0100

    On Mon, 28 Oct 2002, Sandra wrote:

    Sandro, chyba ci prefiksy wcięło ?? (fatalnie się czyta
    taki "niepoprefiksowany" post !) - pozwalam sobie
    dołożyć w imieniu twojego newsreadera ;)

    >+ Od: GS <g...@p...onet.pl>
    [...]
    >+ Mam nadzieje ze tego pytania nie bylo wczesniej.

    Oj... nie skomentuję, spytaj googla ;)
    Np. tak:
    http://groups.google.com.pl/groups?as_oq=zameldowani
    e%20zameldowania%20meldunek&ie=ISO-8859-2&as_ugroup=
    *.prawo&lr=&as_drrb=b&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=20
    01&as_maxd=28&as_maxm=10&as_maxy=2002&num=100&hl=pl
    - ponieważ google "nie umie" maskować to trzeba słowa "meldunek"
    i "zameldowanie" odmienić przez wszystkie osoby i przypadki :(
    [...]
    >+ Jezeli teraz ta osoba mieszkajaca w innym
    >+ miejscu chce sie zameldowac w mieszkaniu to czy musi niec zgode wlasciciela
    >+
    >+ musi posiadać pewną dokumentacje przy zameldowaniu sie
    [...]
    >+ i czytelne podpisy właścicieli nieruchomości

    Sandro, to od zawsze było bezprawne (IMO, patrz archiwa googla
    z dyskusjami na grupie), choć "prawem powielaczowym" wymuszane...
    A ty jeszcze ciągle ... ;)

    Patrz:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020628/p
    rawo/prawo_a_1.html
    http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/K_20_01.htm

    To że z niektórymi urzędami trzeba będzie powalczyć to pewnie
    prawda:
    http://www.jablonna.com.pl/gmina/urzad/interesant/po
    radnik_ewidencja_ludnosci_01.php
    (żadają "potwierdzenia faktu" wbrew IMHO stanowisku TK, do którego
    *odwołują się* jako do "podstawy prawnej" ! ROTFL !)
    [...]
    >+ i czy jezeli jest juz zameldowana to ma jakies prawa, ktorych nie ma sie nie
    >+ bedac zameldowanym?
    >+
    >+ prawa zamieszkiwania i zachowywania sie odpowiednio ...co masz na myśli
    >+ mówiąc " ma jakieś prawa"

    Yyyyy... do głosowania w wyborach samorządowych ?? ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd