  • Data: 2004-03-22 13:44:07
    Temat: Re: zalegly ZUS
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > placila przez np. ostatni rok prowadzenia dzialalnosci przynoszacej
    > wylacznie straty? jak wyglada sytuacja gdy np. osoba taka zostaje
    > zatrudniona?

    zusu nie interesuje czy miałeś dochody czy straty - wkrótce dostaniesz
    wezwanie do zapłacenia całej tej kwoty w ciągu 14 dni - napiszesz pismo to
    Ci rozłożą na raty i to wszystko - dojdą oczywiście koszty rat i
    prolongaty - teraz lecą Ci cały czas odsetki - przy rozłożeniu ratalnym są
    potem zastopowane.
    Wiem - bo miałem podobnie (ja nie płaciłem pół rok - dostałem wezwanie po
    roku od zamknięcia).
    Pozdrawiam
    Przemo