    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaległe alimenty- jak ugryźć ten problem?
    Date: Wed, 3 Sep 2003 09:36:30 +0200

    Użytkownik Kasia <k...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bivchb$a3n$...@i...gazeta.pl...
    . Od momentu rozwodu zalega z alimentami. Ojciec dziecka nie dociekał
    > na drodze sądowej tych alimentów, ale syn ,który obecnie ma 24 lata
    chciałby
    > je odzyskać.

    pozew o podwyzszenie alimentow i regres /od regresu wpis / dokladnie podac
    adres matki

    I stąd moje pytanie jak w temacie. Czy będzie miał ku temu
    > instrumenty prawne (ze względu na jej miejsce zamieszkania poza Polską).
    czy
    > powinnien złożyć w sądzie wniosek o waloryzację tych alimentów (w wyroku
    > jeszcze figuruje kwota w starych złotych)/ Co dalej z tym robić, czy jest
    > jakaś instytucja w kraju bądź w Niemczech, która pomogłaby to załatwić.
    Będę
    > wdzięczna za wszelką pomoc.

    pozew pismem ( maszynowym/komputerowym) spelniajacy warunki pisma
    procesowego 187 k.p.c

    Sandra