    From: "Michał" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakupy przez internet
    Date: Thu, 24 Oct 2002 13:25:02 +0200

    Witam

    Jedno rozwiązanie już znasz:
    > Wystarczy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w ciągu 10 dni.
    > , które musi dojść do sprzedawcy w terminie 10 od otrzymania towaru .
    > najlepiej wysłać list polecony za potwierdzeniem odbioru,

    Widzę jeszcze inną możliwość - jeżeli zalezy ci na tym, żeby jednak mieć tę
    ramę:
    > calosc dotyczy dosc drogiej ramy do roweru (firma na
    > http://duncon.pl/strony/newsy/index.php# model pitbull)
    > za doplata geometria moze byc zmieniona- doplacilem a tu nic (tylko polowe
    > moich wymagan spelnili;((
    Wg. mnie towar ma wadę - nie posiada istotnych cech (geometria, wymiary), o
    których zapeniał sprzedawca i co do których się z nim umówiłeś. W związku z
    tym możesz żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady na
    podstawie przepisów o rękojmi (art. 556 i nast. kodeksu cywilnego). Jeżeli
    sprzedawca tego nie zrobi możesz odstąpić od umowy.

    Jeżeli chcesz wymienić ramę to skontaktuj się ze sprzedawcą, jeżeli nie to
    napisz do niego że odstępujesz (wtedy musisz zdążyć w ciągu 10 dni).

    Pozdrowinia
    Michał