    From: "Marcin P." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup sprzętu kupionego na raty
    Date: Tue, 27 May 2008 09:44:23 +0200

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:g1gd69$2mg$1@news2.task.gda.pl...
    > cześć,
    >
    > no właśnie ..
    > czy podpisnaie umowy kupna sprzedazy jest jakimś wyjściem?

    Dobrym wyjściem. Takim, że Policja będzie mogła łatwiej ustalić,
    skąd odebrać "skradziony" sprzęt.
    Jeśli chcesz zaoszczędzić, wejdź na ceneo...

    Wiele osób zgodzi się ze mną, że wszystko, na co zapracowaliśmy
    swoją ciężką pracą, kupiliśmy z prawego źródła i legalnie,
    jest źródłem zadowolenia, lepszego samopoczucia i służy nam lepiej.

    Nauczyłem się, że jeśli kupuję coś, o czym marzyłem, sam na to
    zarobiłem i stać mnie na to, to jestem kimś. Dziś stać mnie na to,
    jutro na coś 10x droższego. Jeśli "ukradłbym" to (w cudzysłowie),
    to dla siebie byłym cwaniaczkiem, złodziejem - i koniec.
    A tak, to jestem uczciwym człwiekiem, który potrafi osiągać swoje
    cele.

    Jeśli pytasz o to, to masz świadomość, skąd może pochodzić
    sprzęt, który chcesz kupić. Jest w tobie niepewność, i ona bedzie ci
    psuła humor pzez wszystkie lata, kiedy będziesz użytkował sprzęt
    pochodzący z dziwnego źródła.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin