eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakres -- prawo spółdzielcze -- ostateczne ustalenie kosztów budowy › Re: zakres -- prawo spółdzielcze -- ostateczne ustalenie kosztów budowy
    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakres -- prawo spółdzielcze -- ostateczne ustalenie kosztów budowy
    Date: Sun, 6 Apr 2003 08:07:51 +0200

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b6o28s$lh1$1@news.supermedia.pl...

    > prawem
    > Czy
    >
    > Odrębna własność bo o takim statusie twojego lokalu myślisz nie powinna
    być
    > obciążona. Dług przynależy spółdzielni i ją to będzie obciążać
    > Tak przynajmniej kiedyś czytałem jednak na złość nie mogę tego znaleźć
    więc
    > może o tym później.

    Wreszcie mnie oświeciło po zdrowym śnie i wiem czego szukałem Rozwiązania
    tego problemu szukaj w art. 44 i 45 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych.
    Droga do lektury wiedzie tędy: http://www.rp.pl/prawo/doc/spo0113.html )

    Życzę powodzenia w zmaganiach z machiną Spółdzielczą.

    Stan_Z
    Jak jakieś problemy będą się rysować dalej to wal na grupę lub na priva.