  • Data: 2005-11-09 10:20:22
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dkqgme$no$1@news.onet.pl...

    > Nie. Gdyby tak było to zaproszenie równałoby się ofercie.

    oferta jest produkt na polce z cena obok, badz wykac potraw w menu

    > Oferta ma to do siebie, że strona A ją przedstawia, a strona B swoim
    > JEDNOSTRONNYM OŚWIADCZENIEM WOLI ją akceptuje i mamy umowę.

    Nie, bo moze dojsc do rokowan, ale strona A nie ma prawa odmowic sprzedazy,
    po wczesniej ustalonej maksymalnej cenie towaru

    > Strona A nie musi się godzić na to, że strona B zaakceptowała ofertę.

    Musi, bo mu ja przedstawila, a strona B akceptujac oferte zgodzila sie na
    warunki A i umowa zostala zawarta.
    W momencie wziecia towaru, czy poproszenia o niego sprzedawcy zawierasz
    oferte

    Jacek