  • Data: 2005-11-07 11:39:36
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gogo napisał(a):
    > Moim zdaniem właściciel, albo osoba przez niego upowżniona , ma prawo do
    > niewpuszczenia klienta do lokalu .

    Skoro otwiera swój lokal, to jest on dla wszystkich. Jeśli ma być tylko
    dla wybranych, niech wprowadzi karty klubowe i wtedy wolna wola, niech
    wpuszcza kogo chce.

    > Wcześniejsze dyskusje na grupie to
    > wykazały. Nikt nie podał "paragrafu" tego zabraniającego. Jak znasz
    > podstawę prawną to podaj, bo inaczej Twoje twierdzenie , że to jest
    > wykroczenie trzeba będzie uznać za nieprawdę.

    Art. 138. Kto, zajmując się zawodowo świadczeniem usług, żąda i pobiera
    za świadczenie zapłatę wyższą od obowiązującej albo umyślnie bez
    uzasadnionej przyczyny odmawia świadczenia, do którego jest obowiązany,
    podlega karze grzywny.

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, a dzięki czemu możnaby było odmówić
    wpuszczenia do lokalu to "brak wolnych miejsc".

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl