  • Data: 2005-11-02 09:47:15
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów mech.
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie są pojazdami mechanicznymi rowery zaopatrzone w silnik
    > pomocniczy o pojemności nie przekraczającej 50 cm3 pod warunkiem, że
    > zachowają wszystkie normalne cechy charakterystyczne budowy umożliwiające
    > ich zwykłą eksploatację jako rowerów.

    Sorry że trochę nie na temat, ale jestem właśnie właścicielem takiego wynalazku
    (ze 20 cm3, pojedzie około 35 km/h). Czy mogę tym jeździć ścieżkami dla rowerów
    (oczywiście chodzi o jazdę z włączonym silnikiem)?
    I jak to jest z jazdą po lesie? Bo sprzęt hałasuje bardziej niż samochód...
    Jakaś podstawa prawna też by się przydała.
    Temat był kiedyś na grupie, ale jasnej odpowiedzi nie uzyskałem.

    Pozdrawiam

    Czapla