  • Data: 2005-11-01 17:42:17
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów mech.
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Skąd z definicji pojazdu mechanicznego taki wniosek?

    Może wniosek wyciągnięty po pijaku ?

    > Masz problemy z logiką. Oraz masz luki w znajomości kodeksu karnego. Za
    > kierowanie rowerem po pijaku (powyżej 0,5 promila) grozi normalna
    > odsiadka (OK, nieco mniejsza niż za kierowanie pojazdem mechanicznym,
    > ale zawsze).

    Sumując, za jazdę na rowerze, odbiera się prawo jazdy , można
    rzec, że w standardzie ... sam jestem teg dowodem ;) 0,54 +
    rower = Odbiór prawa jazdy ... SPacywikowałem finalnie sprawę ze
    178 KK na KW ... stąd okres tylko 0,5 roku.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum