  • Data: 2005-11-02 06:39:09
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów mech.
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-11-02 07:24, NoMAD wrote:

    > Mozna orzezc taki zakaz rowniez pieszemu jesliby
    > w stanie nietrzezwosci, bedac uczestnikiem ruchu spowodowal przestepstwo
    > przeciwko bezpieczenstwu w komunikacji...

    Nie wiem czy nadążam. Gdybym po pijaku wtargnął na jezdnię bądź np.
    wlazł jakiemuś prowadzącemu na pasach prosto pod koła to mogą mi zabrać
    prawo jazdy? N ic innego mi do głowy nie przychodzi, żeby nic nie
    prowadzić a spowodować zagrożenie w komunikacji.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor