  • Data: 2005-11-01 15:24:20
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów mech.
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dk79r3$8md$1@atlantis.news.tpi.pl,
    pissmejker <p...@t...pl> napisał/a:

    > KW
    > Art. 87.
    > § 1.
    > § 1. Kto, znajdując się w stanie po użyciu alkoholu lub podobnie
    > działającego środka, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu lądowym,
    > wodnym lub powietrznym,
    >
    > podlega karze aresztu albo grzywny nie niższej niż 50 złotych.
    >
    > § 2. Kto, znajdując się w stanie po użyciu alkoholu lub podobnie
    > działającego środka, prowadzi na drodze publicznej lub w strefie
    > zamieszkania inny pojazd niż określony w § 1,
    >
    > podlega karze aresztu do 14 dni albo grzywny.

> [...]

    Wiem - zasadniczo się wycina, ale zostawiłam dla czytelności.

    Upierdliwa będę. czyli jak po pijoku będę prowadziła chodnikiem albo po
    parku wozek z dzieckiem (albo lalką), to zabiorą mi prawo prowadzenia wózka
    (czy wszelkich pojazdów?) i wsadzą na 14 dni?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Zawsze lubimy tych, którzy nas podziwiają,
    lecz nie zawsze lubimy tych, których my podziwiamy.