  • Data: 2005-10-31 23:25:20
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów mech.
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dk61ue$f90$1@inews.gazeta.pl,
    NoMAD <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał/a:
    > Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Odpowiedz znajdziesz w orzecznictwie SN
    > Np: wyrok SN z 4 lutego 1993r. II KRN 254/92;
    [..]
    > Generalnie pojazdem mechanicznym w ruchu lądowym jest każdy pojazd
    > drogowy
    > lub szynowy napędzany umieszczonym na nim silnikiem, jak również
    > maszyna samobieżna i motorower. Nie są pojazdami mechanicznymi
    > rowery zaopatrzone w silnik pomocniczy o pojemności nie
    > przekraczającej
    [...]

    Czyli - jak dla mnie z tego wniosek odwrotny, że można po pijoku jeździc na
    rowerze i nikt nie może zabrac prawka za taki wyczyn. Równie dobrze możnaby
    zabrac pijanemu pieszemu.
    I tu mi coś nie gra - rozjaśnicie?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Małżeństwo - to morze, dla którego dotychczas nie wynaleziono kompasu
    /Heinrich Heine/