    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz konkurencji a brak rekompensaty
    Date: Tue, 18 Mar 2008 19:01:27 +0100

    Samotnik pisze:

    > A był taki? Bo było kilka o tym, że jest skuteczna, z tym, że należy się
    > minimalne odszkodowanie z ustawy.

    Mam takie wrażenie że był.
    A sprawa jest o tyle istotna, że znajomy chce podważyć zapis jako taki,
    bo mu były pracodawca nagle zagroził karą zapisaną w tejże umowie w
    której nie było mowy o odszkodowaniu dla pracownika.
    A bardziej mu sie opłaca pracować dla konkurencji niż dostać tą
    minimalna rekompensatę.
    A chłopak umowę podpisywał 8 lat temu jak był młody i głupi.
    Zresztą to były inne czasy i brał co dają a teraz to jego proszą żeby
    przyszedł pracować a nie na odwrót.

    Dlatego bardziej nam zależy, żeby znaleźć podstawę do uznania umowy za
    nieważną, głównie opierając sie na tym, że pracodawca zapisał sobie
    prawo do sowitego odszkodowania za zerwanie umowy przez pracownika a za
    wykonanie umowy przez pracownika nie przewidziano żadnej rekompensaty.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813