    From: " 666" <j...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajete miejsce parkingowe
    Date: Thu, 12 Apr 2007 09:04:45 +0200
    Sender: j...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miałem podobną sytuację z takim psem ogrodnika co sam nie zeżre i drugiemu nie da....
    Pracowałem przez rok w innym mieście.
    W hotelu robotniczym miejsc do spania bylo 15 razy mniej niż chętnych na nie.
    Jeśli ktos przyjechal późno to zero szans.
    Było sobie takie mieszkanie prywatne, zamykane na drzwi, tyle że zawsze puste.
    Własciciele nie używali mieszkania.
    Jeżeli zdarzyło się raz na miesiąc - półtora miesiąca że ktoś tam spał przez parę
    godzin, to było to wszystko.
    Zacząłem więc w nim spać - przyjeżdżałem późno, ok 21:00-21:30 i wyjeżdżałem ok 7:30.
    Po dwóch czy trzech takich noclegach właściciel zamknął drzwi na drugi zamek -
    widocznie za bardzo zużywałem mu parkiet
    na tym miejscu.
    Staram się być sympatyczny dla innych i w miarę możliwości społecznie użyteczny, ale
    w tym przypadku pomyślałem że
    choćby gość złamał nogę na schodach i ktoś go w tym czasie okradał, to palcem nie
    kiwnę, ulotek spod drzwi kiedy go nie
    ma nie zabiorę i takie tam same wielce przykre rzeczy....
    Nie rozumiem tego podejścia "moje i już" oraz pilnowania za wszelką cenę nawet jeżeli
    tego nie uzywam a użycie przez
    innych nie szkodzi i nie powoduje strat/utraty wartości/ niewygody itp.
> [...]

    > Pod blokiem miejsc parkingowych bylo 15 razy mniej niz chetnych na nie.
    > Jelsi ktos przyjechal późno to zero szans.
    > Było sobie takie miejsce prywatne, zamykane na pachoł, tyle że zawsze puste.
    > Własciciele nie mieli samochodu i nie używali miejsca.
    > Jeżeli zdarzyło się raz na miesiąc - półtora miesiąca że ktoś tam stał przez parę
    godzin, to było to wszystko.
    > Zacząłem więc na nim stawać- przyjeżdżałem późno, ok 21:00-21:30 i wyjeżdżałem ok
    7:30.
    > Po dwóch czy trzech takich postojach właściciel zamknął pachoł - widocznie za
    bardzo zużywałem mu beton na tym