    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajęcie wynagrodzenia przez komornika
    Date: Fri, 3 Nov 2006 13:17:52 +0100

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:eif9vc$3pc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A, ponieważ była dłużnika nie ma wyroku sądu w sprawie alimentów a koleś
    > płaci je dobrowolnie (tak to sobie jakoś podzielił że oddaje byłej
    > połowe pensji) to do ezgekucji będzie musiała uruchomić sąd. To potrwa
    > czyli jest szansa, że komornik alimentacyjny włączy się do sprawy
    > później i będzie więcej do podziału? :)

    dokladnie tak, jesli alimenty sa dobrowolne, to ona najpierw bedzie
    musiala przez sad te alimenty zasadzic i dopiero wtedy bedzie mogla
    sciagac je przez komornika, do tego czasu komornicy sciagajacy zwykle
    dlugi beda mieli wiecej kasy dla siebie, wydaje mi sie ze swiadczenia
    alimentacyjne maja pierwszenstwo, ale pewnosci nie mam