  • Data: 2023-08-14 00:52:55
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma zakazu chlania w lesie. Udowodnienie Ci, że wracając na rowerze
    > miałeś ponach 0,5 promila li tylko na podstawie zeznać, czy chlałeś jest
    > nierealne.

    Ja zrozumiałem, że podtekst pytania jest taki, że spowodowałem wypadek,
    uciekłem i zgłosiłem fikcyjną kradzież. W takim wypadku zrozumiałe
    byłoby zainteresowanie tym ile miałem promili;)

    > A skoro na monitoringu widać, kiedy motocykl ukradli i w jaki
    > był stanie (nie rozbity), to co a do rzeczy, jak bardzo byłeś pijany w
    > chwili kradzieży?

    No właśnie żadne - to ty sugerowłeś że pytanie miało na celu sprawdzenie
    czy nie zgłosiłem kradzieży żeby przykryc jakiś wypadek z moim udziałem,

    > Nie chodzi o budynki, tylko o dyżurnego. Wpisz sobie Twój adres w
    > aplikację i zobaczysz, ze dyżurny bedzie jeden.

    Dzielnicowy siedzi w prewencji na broniewskiego. Dyżyrny na żeromskiego.

    > d...@k...policja.gov.pl
    > Oficer Dyżurny: tel. 47 723-71-55
    > Z-ca dyżurnego: tel. 47 723-71-56
    >
    > Przecież to jedna jednostka i a jednego dyżurnego. A, ze kilka budynków?
    > Bywają takie, co w więcej, niż dwóch się mieszczą.

    Czyli do dyżurnego na żeromskiego. A pani powiedziała że raczej na
    broniwskiego.

    > Ale nawet na granicy kadru widać, czy biorą telefon do ucha oraz czy
    > wystukują coś, czy odbierają.

    NIe widać...

    > Czyli byli umówieni.

    Na 100%

    > o.,że warto podpowiedzieć, albo poprosić tego ochroniarza, by rzucił
    > wstecz okiem. Możesz popatrzyć, czy nie ma innych kamer.

    Do "swojego" monitoringu mam dostęp - do innych nie. Swój znam - dopóki
    byłem w zarządzie to sam zgrywałem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!