    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Sun, 13 Aug 2023 23:50:10 +0200

    On Sun, 13 Aug 2023 21:57:44 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > jacyś debile i pewnie ich do jutra zwiną.
    >
    > 3- po kolejnych 40 minutach przyszła policjantka spisać zeznania. Wzięla
    > jakiś formularz co ma być w zgłoszeniu u jazda. NIe wytrzymałem jak
    > zaczęła mnie pytać jak dojechałem na miejsce przestępstwa i czy ktoś
    > mnie nie śledził. Powiedziałem zgodnie z prawdą że byłem na biwaku w
    > lesie z młodym i... ona naprawdę chciała wpisywać co robiłem przez
    > ostatnie 24 godziny, z kim rozmawiałem, czy nikt mnie w tym lesie nie
    > śledził i jakie karty miałem w telefonie bo ktoś mógł mnie przez nie

    A czy alkohol spozywałes nie było?

> [...]
    > numerem, morda sprawcy i że "swiadek" się przewinął w nagraniu, bo tego
    > nie było w formularzu.
    >
    > 3 - po trzech godzinach zeszliśmy na dół, dyżurny przez panią
    > policjantkę miał jeszcze pytanie jak przeliczyć mile na kilometry to im
    > napisałem.
    >
    > 4- podziękowali - powiedziałem, ze przecież mieliśmy jechać na miejsce z
    > ekipą, ale pan dyżurny powiedział, że teraz to już poszli do domu.
    >
    > Jakieś prognozy? Robert - jak myślisz?
    > No dobra - ile jest na umorzenie z powodu niewykrycia sprawców?

    Po tak sugestywnym opisie formularza, to powiedziałbym, ze 100%.
    Czy Robert czegos ostatnio nie sugerowal, ze statystyk juz nie ma?
    Moze nie ma, i takie są skutki :-)

    Ale moze wyciagam złe wnioski, i złapią.

    Teraz by wypadało allegro sprawdzac ... no i szczególowe fotki motoru
    miec, z cechami szczególnymi ...

    J.