  • Data: 2004-03-26 12:43:55
    Temat: Re: zachowek/bez wartości/
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu wrote:

    > OT. Zawsze w takich sprawach frapuje mnie jedno - skoro taka byla jego
    > (ojca) wola to dlaczego jej nie uszanowac - nawet jesli sie z nia nie
    > zgadzamy.

    Medycyna zna rooozne przypadki...

    Bywa, ze ojciec po prostu nie chce widziec dzieci.
    bywa, ze dzieci nie chca widziec ojca..

    W tym pierwszym przypadku nie widze powodow,
    by sie o zachowek nie upomniec.

    A w kwestii zachowku...
    mysle, ze uprawniony do zachowku nie musi wiedziec ile
    konkretnie on wynosi - wystarzy ze jest czescia tego,
    co by mu przypadalo w przypadku braku testamentu.

    Boguslaw