  • 1. Data: 2008-06-15 12:09:23
    Temat: zachowek
    Od: "dziadekJacek" <j...@g...PRECZZEZESPAMEM.pl>

    Czy jeśli do otrzymania spadku musiałem wyłożyć pieniądze potrzebne na
    podatek i inne koszty to mogę je odjąć od wartości spadku potrzebnej do
    obliczenia zachowku? Nie było żadnych darowizn a spadek był w formie domu.
    Aby go objąć musiałem zapłacić kilka tysięcy podatku w US (wtedy jeszcze
    działało prawo o podatku spadkowym) oraz poniasłemkoszty w zwiazku z
    oczyszceniem posesji, wpisem do księgi wieczystej itd.
    --

    dziadekJacek

    www.oszustom-nie.pl

  • 2. Data: 2008-06-16 08:47:53
    Temat: Re: zachowek
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "dziadekJacek"
    <j...@g...PRECZZEZESPAMEM.p
    l> napisał w wiadomości
> [...]
    > działało prawo o podatku spadkowym) oraz poniasłemkoszty w zwiazku z
    > oczyszceniem posesji, wpisem do księgi wieczystej itd.

    Niestety nie. Możesz odjąć koszta długów spadkodawcy i koszta pogrzebu