  • Data: 2004-04-26 12:01:51
    Temat: Re: zabranie telefonu komurkowego`
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : Art. 280. § 1. Kto kradnie, używając przemocy wobec osoby lub grożąc
    : natychmiastowym jej użyciem albo doprowadzając człowieka do stanu
    : nieprzytomności lub bezbronności,
    : podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.
    : § 2. Jeżeli sprawca rozboju posługuje się bronią palną, nożem lub innym
    : podobnie niebezpiecznym przedmiotem lub środkiem obezwładniającym albo
    : działa w inny sposób bezpośrednio zagrażający życiu lub wspólnie z inną
    : osobą, która posługuje się taką bronią, przedmiotem, środkiem lub
    sposobem,
    : podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3.
    :
    : Art. 283. W wypadku mniejszej wagi, sprawca czynu określonego w art. 279
    : § 1, art. 280 § 1 lub w art. 281 lub 282,
    : podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    :

    o super dzieki, dzis mnie jeden typ straszyl na spacerze,
    co prawda mial telefon komorkowy w rece a nie noz (przez ktory dzwonil do
    kolegi ktory za moment sie tez zjawil) ale ... mogl przeciez wymachiwac tym
    telefonem (nokia 3210 , a jest dosc twarda) groizac mi, tak szybko sie to
    dzialo ... :)

    P.