  • 1. Data: 2004-09-09 13:06:19
    Temat: za wyłudzenie -3 lata w zawieszeniu -wymazanie
    Od: "gazat" <m...@k...net.pl>

    sad osądzi mnie prawd. na kare 2 lub 3 lat pozbawienia wolnosci w
    zawieszeniu za wyłudzenie .po jakim czasie jest wymazywane z papierów to
    przestepstwo??????

  • 2. Data: 2004-09-09 13:35:06
    Temat: Re: za wyłudzenie -3 lata w zawieszeniu -wymazanie
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik gazat napisał:

    > sad osądzi mnie prawd. na kare 2 lub 3 lat pozbawienia wolnosci w
    > zawieszeniu za wyłudzenie .po jakim czasie jest wymazywane z papierów to
    > przestepstwo??????

    kk - patrz ZATARCIE SKAZANIA ...

    Jest jeszcze jedna rzecz ... jeśli wyłudziłeś, na 99 % sąd zasądzi
    obowiązek naprawienia szkody w okresie próby, bądź krótszym ... Nie
    zapłacisz , wierzyciel się wkurzy i zawiasy spadną...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-09-09 16:41:50
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    gazat wrote:

    > sad osądzi mnie prawd. na kare 2 lub 3 lat pozbawienia wolnosci w
    > zawieszeniu za wyłudzenie

    Co do zasady nie da się zawiesić 3 lat.

    KG

  • 4. Data: 2004-09-10 09:12:49
    Od: "gazat" <m...@k...net.pl>

    witam jak to nie da .nie kuma twej wypowiedzi .za to wykroczenie grozi mi
    probably ( jak nie byłem wczesniej karany )2 do 3 lat w zawieszeniu .ale
    ogolnie po jakim czasie jest to wymazywane.?

  • 5. Data: 2004-09-10 09:19:49
    Od: Dredd<...@...pl>

    >nie kuma twej wypowiedzi .za to wykroczenie grozi mi
    > probably ( jak nie byłem wczesniej karany )2 do 3 lat w zawieszeniu

    Dziwne że nie kuma bo napisane jasno i po polsku ;)
    Warunkowe zawieszenie wykonania kary pozbawienia wolności możliwe
    jest tylko wówczas kiedy wymierzona kara nie jest surowsza niż 2 lata
    (zob. art. 69 § 1 k.k.)

    > ogolnie po jakim czasie jest to wymazywane.?

    [kodeks karny]:
    Art. 76. § 1. Skazanie ulega zatarciu z mocy prawa z upływem 6
    miesięcy od zakończenia okresu próby.
    § 2. Jeżeli wobec skazanego orzeczono grzywnę lub środek karny,
    zatarcie skazania nie może nastąpić przed ich wykonaniem,
    darowaniem albo przedawnieniem ich wykonania; nie dotyczy to
    środka karnego wymienionego w art. 39 pkt 5.

    Teraz kuma lepiej?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-09-10 10:10:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik gazat napisał:

    > witam jak to nie da .nie kuma twej wypowiedzi .za to wykroczenie grozi mi

    Za to przestępstwo, a nie wykroczenie ...

    > probably ( jak nie byłem wczesniej karany )2 do 3 lat w zawieszeniu .ale
    > ogolnie po jakim czasie jest to wymazywane.?

    Jak ci wskazałem - Patrz kodeks karny, pojęcie ZATARCIE SKAZANIA ...
    (CTRL F)

  • 7. Data: 2004-09-10 14:16:23
    Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid>

    okres zawieszenia plus 6 miesięcy

    --
    pozdrawiam :-))
    Sławomir J Marusiński

  • 8. Data: 2004-09-10 16:12:30
    Od: "gazat" <m...@k...net.pl>

    I TO WŁASNIE CHCIAŁEM USŁYSZEC ..DZIEKI

  • 9. Data: 2004-09-10 16:16:09
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    gazat wrote:

    > witam jak to nie da .nie kuma twej wypowiedzi .

    Poza wyjatkowymi przypadkami zawiesić można karę do 2 lat pozbawienia
    wolnosci. Jeśli dostaniesz 3 lata, to juz nie mozna zawiesić. Jasne?

    KG

  • 10. Data: 2004-09-13 10:31:01
    Od: "gazat" <m...@k...net.pl>

    jasne szefie jasne .senx