  • Data: 2004-06-30 08:04:56
    Temat: Re: z wezwaniem nie przyszla kopia pozwu...
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: news:cbshso$o8j$1@news.onet.pl
    użytkownik: *Skuti* napisał(a):

    > Moja mamuska dostala dzisiaj pozew o rozdzielnosc majatkowa
    > tylko ze dziwi mnie to ze nie doreczono jej w tym liscie
    > kopii pozwu... czy to normalne?

    Noormalne to nie jest, ale się zdarza. Moja ex nie dostała pozwu
    rozwodowego (egzemplarz dla niej był w aktach) i Sąd chciał odroczyć
    sprawę. Po przerwie, za zgodą mojej ex sprawa potoczyła się dalej i
    został orzeczony rozwód z jej winy. LOL
    A wracając do tematu, to wydaje mi się, ze tu też będzie podstawa do
    odroczenia.
    Big Jack

    --
    //////