  • 61. Data: 2004-07-29 18:29:35
    Temat: Re: z pamiętnika kontrolera RTV
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > czy jako biegły w sprawach kontroli tabliczek telewizorów oraz obnażania
    > niuczciwości ludzi unikających płacenia abonamentu odpowiesz na moje
    > (postawione - ostatnie linijki cytowania) pytania?
    >
    > z góry dziekuję za pomoc i odpowiedź

    chyba problem przerósł kontrolującego :DDD

    (a ja zacząłem gadać sam do siebie :-D )

    zbyszko janke

  • 62. Data: 2004-07-30 09:34:12
    Od: k...@o...pl

    > chyba problem przerósł kontrolującego :DDD
    Sorry juz jestem - musiałem trochę popracować w terenie :-)

    Powtórzę jeszcze raz - w trakcie kontroli twlewizor ma działać i odbierać
    program.
    Jak mam sprawdzić czy telewizor nie odbiera od 1 minuty czy od roku.
    Myślę że resztę odpowiedzi sam sobie dopowiesz.

    jeżeli działa a nie odbiera - nie ma podstaw do nałożenia kary - w świetle
    obecnych przepisów.

  • 63. Data: 2004-07-30 09:50:10
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości

    > "Za niemanie dobże wypełnionej ksionrzeczki fpłat nakłada sie kare
    > anministrancyjną w kwocie czysta złotych"

    bosze tosz to nie idzie pzeczytać;)

    Aneta

  • 64. Data: 2004-07-30 10:28:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Aneta napisał:
    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    > wiadomości

    > bosze tosz to nie idzie pzeczytać;)

    Idzie, ale trzeba na glos ;-)

    A ja kiedys widziałam tak napisane "fshut".

    ;-)
    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 65. Data: 2004-07-30 12:27:52
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > Myślę że resztę odpowiedzi sam sobie dopowiesz.
    >
    > jeżeli działa a nie odbiera - nie ma podstaw do nałożenia kary - w świetle

    aha. czyli przychodzisz do mnie. mam telewizor. sprawny. podłączony do prądu.
    podłączona antena. ale nie jest włączony w momencie kontroli.
    przy powyższych uwarunkowaniach nie będziesz pytał o moją książeczkę opłat za
    abonament?

    tylko po co mam go włączać podczas kontroli - a o tym pisałeś:
    "Porosi abyś włączył telewizor lub radio.
    jeżeli odmówisz to jest domniemanie działania - więc spisuje się protokół -
    tak jakby telewizor działał."

    zbyszko janke

  • 66. Data: 2004-07-30 12:34:34
    Od: j...@p...onet.pl

    > jeżeli działa a nie odbiera - nie ma podstaw do nałożenia kary - w świetle
    > obecnych przepisów.

    coś nie tak. abonament płaci się za posiadanie urządzenia umożliwiającego
    odbiór programu telewizji publicznej lub publicznego radia.
    moje posiadane przeze mnie urządzenie umożliwia to, lecz służy jedynie za półkę
    do kwiatów.
    więc płacę czy nie?
    a kontroler będzie mnie prosił o włączenie półki do kwiatów?

    zbyszko janke

  • 67. Data: 2004-07-30 12:37:17
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > Jak mam sprawdzić czy telewizor nie odbiera od 1 minuty czy od roku.
    > Myślę że resztę odpowiedzi sam sobie dopowiesz.

    czy wystarczy wyjąć wtyczkę z gniazdka by kontroler uznał, że urządzenie nie
    działa? (poprosi przecież, jak pisałeś, o włączenie i sprawdzi możliwość
    odbioru)

    zbyszko janke

  • 68. Data: 2004-07-31 00:30:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jul 2004, Maddy wrote:
    [...]
    > + Idzie, ale trzeba na glos ;-)
    > +
    > + A ja kiedys widziałam tak napisane "fshut".

    ...no, ja się zaciąłem na tekście (celowo wpisanym):
    Hożuf !

    Dopiero jak kazali "na głos" to załapałem że
    to "d. Królewska Huta" :)

    > + ;-)

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 69. Data: 2004-07-31 00:38:44
    Temat: Re: z pamiętnika kontrolera RTV (podatek a sól :))
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jul 2004, Andrzej R. wrote:
    [...]
    >+ (podatku podatkiem) i dokonania stosownych zmian legislacyjnych. Ale wśród
    >+ miłościwie nam panujących zaobserwować można daleko posunięty opór przed
    >+ takim pojmowaniem problemu, a bo co ludzie pomyślą : dzisiaj ustanowią
    >+ podatek od radia i TV , jutro od butów, a pojutrze od soli ...

    wKF: nieznajomość prawa szkodzi, jak sam rzekłeś.

    Owszem, płacimy "podatek od soli" - sól kamienna obłożona jest
    akcyzą. Wprowadzenie tej akcyzy było spowodowane AFAIK wygibasem
    przy którym sięganie lewą ręką do prawej kieszeni jest czynnością
    zwyczajną, "rząd chciał lepiej" - niemniej podatek jest, więc
    proszę "ludziom" nie wciskać że "pomyślą" ... nie ma nad czym
    mysleć ! ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 70. Data: 2004-08-02 08:45:47
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał
    w wiadomości news:ced82h$l5r$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > (.....)
    >
    > A ja kiedys widziałam tak napisane "fshut".

    ATSD, co to miało być - "wrzut" czy "wrzód"...?

    Maciek