  • 11. Data: 2010-01-09 20:36:53
    Temat: Re: z innej beczki...
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał

    > Numer buta.

    Interesujący zbieg okoliczności.

  • 12. Data: 2010-01-09 21:57:04
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > - to zĹ&#65533;óş skargÄ&#65533; piÄ&#65533;tro wyzej na policjantow
    > - przejdz sie do prokuratora
    > - wez ze soba kogos wygladajacego bardziej powaznie
    > - napisz do wyborczej

    Chcesz, aby inni też mieli się z czego pośmiac?

  • 13. Data: 2010-01-10 12:22:03
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Alek napisał(a):
    > Interesujący zbieg okoliczności.
    No widzisz, nie jesteś osamotniony.
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-01-10 12:45:01
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    hmmm,ale chodzi o osoby dorosle.moj "odseparowany" maz ukradl mi z
    mojego domu podczas mojej nieobecnosci.Pamietnik zawiera tresc jak
    wiadomo emocjonalna, zas dla policji jest to wartosc 2 zl

    Spróbuj art. 126 Kodeksu wykroczeń
    Kto zabiera w celu przywłaszczenia, przywłaszcza sobie albo umyślnie
    niszczy lub uszkadza cudzą rzecz przedstawiającą wartość niemajątkową,

    podlega karze grzywny albo karze nagany.

    § 2. Ściganie następuje na żądanie pokrzywdzonego.